zondag 1 november 2015

NOTD: Feeling Blue

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuke nail art die ik met jullie wil delen. Voor de verandering heb eens voor een mooie diepblauwe kleur gekozen. Normaal hou ik niet zo van blauw, maar ik maak graag een uitzondering voor deze tint.
























Voor deze nail art heb ik striping tape gebruikt en een sponsje voor de gradient. Het is super makkelijk maar vergt wel wat tijd en nauwkeurigheid.






Ondanks dat ik niet zo van de blauwe nagellak ben, vind ik dit wel een hele leuke combinatie geworden en heb ik deze nail art met veel plezier gedragen.

Zijn jullie fan van blauwe nagellak?

Liefs,

Suzanne





2 opmerkingen:

  1. Hi Suzanne!
    I'm a fan of blue! Well, I wear all the colours of the rainbow, I must tell you the truth. Blue is a bit complicated because it's a shade that instantly makes you stand out from the crowd, so I think one of the style used in your mix and match manicure would be ideal for people who want to adopt blue nail polishes with a bit of humour or try it but not in a fully way:)
    xoxo and cheerful holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kleuren vooral omdat je het zo mooi laat overlopen

    BeantwoordenVerwijderen