zondag 20 september 2015

Personal

Hey allemaal,

Ik dacht, laat ik eens een persoonlijke update plaatsen. Misschien hebben jullie wel gemerkt dat er afgelopen tijd wat minder online staat. Zowel op deze site als op mijn Facebook en instagram account ben ik gewoon niet zo actief geweest de laatste weken.



Het zit namelijk zo: sinds 14 september heb ik een nieuwe baan. Yay for me! Het is een hectische maand geweest voor mij. Ik werkte al geruime tijd bij HEMA als teamleider maar wist dat dit niet mijn plekje was. Ik moet bekennen dat ik het altijd heel eng heb gevonden om iets nieuws te gaan doen. (Hebben we dat niet allemaal een beetje?) Het knaagde heel erg aan me dat ik een HBO opleiding heb afgerond maar er niks mee deed. Nu is het natuurlijk best vaak zo dat je van het een in het ander rolt en vaak op die manier je huidige baan tegenkomt. Maar ik rolde helemaal nergens heen. Ik zat muurvast. 

Ik heb heel erg geworsteld met mezelf. Je komt op zo'n punt in je leven waarop je denkt: is dit het? Ik ben 25 en wat wil ik nu met mijn leven? En ik weet het gewoon niet. Ik hoef niet rijk te zijn, ik wil gelukkig zijn met een leuke baan. Geen stress, geen gezeik. Nu is dat natuurlijk heel moeilijk, een baan zonder stress? Succes. Ik ben altijd stik jaloers geweest op iedereen die meteen wist wat hij of zij wilde worden later. Hoe fijn is het als je een passie hebt, een doel en daar naartoe kan werken. Ik heb dat niet, en dat zit me dwars. Ik heb geen doel, dus wat ben ik dan aan het doen?

Hier heb ik het heel erg moeilijk mee gehad. En eigenlijk heb ik het daar nog steeds moeilijk mee. Wat als ik dalijk over 20 jaar nog steeds geen doel heb. Wat als ik maar een beetje aanmodder en geen ruk bereik? Kan ik daar mee leven? 

Ik kijk altijd heel erg uit naar mijn vrije dagen en vakanties. Om dan vervolgens helemaal niks te doen. Geen probleem natuurlijk, maar ik merk dat niks doen mij tegenwoordig ook geen voldoening meer brengt. Ik heb een drang om iets te doen, maar ik zou niet weten wat. Rusteloos. Want als ik dan weg ben of leuke dingen doe, verlang ik ernaar om thuis te zijn. Om niks te doen. Het is een cirkel waar ik niet uit kom. En ik weet niet wat ik daar mee aan moet. 


Anyway, om terug te komen op mijn nieuwe baan, ik voelde al een tijdje aan mijn water dat ik niet op mijn plek zat. Ik moest iets veranderen, er moest iets gebeuren in mijn leven. Na een tijdje solliciteren zonder resultaat kreeg ik dan toch een uitnodiging voor een gesprek bij mijn huidige werkgever Beautypartner. Het was eigenlijk vrij snel in kannen en kruiken en ik mocht beginnen als projectmedewerker op de afdeling intermediair. Een hele leuke functie waar ik heel blij mee ben. Ik werk nu full time en dat is wel even wennen want hiervoor werkte ik maar 3 a 4 dagen. 

De eerste werkweek zit er inmiddels op en ik doe erg mijn best om het allemaal in me op te nemen en te onthouden. Door alle indrukken ben ik daarom ook minder actief geweest op social media. Ik moet voor mijzelf een manier vinden om het te combineren, hier kom ik vanzelf achter denk ik ;) 

Ik hoop met mijn nieuwe baan een nieuwe balans te vinden in mijn leven. Ik hoop gelukkig te zijn met wat ik doe, het vertrouwen te hebben dat ik het kan en daar tevreden mee te zijn. Wellicht is dit de kans om mijn talenten te kunnen benutten! Ik ga door met Let it glitter! maar wel in een wat rustiger tempo. Ik doe gewoon wat ik leuk vind :) 






Liefs,

Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten