maandag 6 juli 2015

Sparkling Edge of Paradise

Hey allemaal!

Wat was het warm de afgelopen dagen, vooral bij mij in huis. Het wijzertje op mijn thermostaat bleef steken op de 30 graden, en niet omdat het niet warmer was, maar omdat het wijzertje gewoon niet verder kon. Gelukkig koelt het nu een beetje af. Ik hou van de zomer hoor, maar misschien moet ik toch eens gaan investeren in een kleine airco want met die hitte is het binnen niet te doen.

Door die hitte had ik ook weinig zin om mijn nagels te lakken. Sterker nog ik had helemaal nergens zin in haha. Toch heb ik nog wat moois weten te creƫren, met een toepasselijke nagellak uit mijn 2 year anniversary collectie 'Edge of Paradise'





Ik heb naast 'Edge of Paradise' de zilveren glitter lak 'Be Brilliant' gebruikt voor de driehoekjes. Dit heb ik met tape afgeplakt en met een sponsje aangebracht. Ik merk dat het deze glitters het mooist met sponsje kunnen worden aangebracht. Dan zijn ze echt supermooi.







Kijk hoe leuk het sparkelt! Ik hou van glitters! 

Hebben jullie nog wat nail art gemaakt tijdens deze warme dagen?

Liefs,

Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten