donderdag 16 juli 2015

Liquid Latex - Vloeibaar nail art tape

Hey allemaal!

Vanaf vandaag kun je in mijn shop een nieuw product vinden, en niet zomaar een product. Een product wat je leven serieus een heel stuk makkelijker gaat maken! 

Ik heb mijn collectie namelijk uitgebreid met Liquid Latex of ook wel bekend als Liquid nail art tape! Lees snel verder voor alle info! 


Liquid Latex is een vloeibaar latex product wat gebruikt kan worden bij nail art. Liquid Latex is vooral heel handig bij het maken van gradients, water marble en stempelen. Breng de Liquid Latex aan rond de nagel, wacht tot het product droog is en maak je nail art. Als je klaar bent kun je de Liquid Latex makkelijk verwijderen en zo hoef je niet meer met nagellak remover aan de slag om de nagellak op je huid weg te halen!

Ik vind het product ideaal! Je moet nog wel even de randjes rond je nagelriemen bijwerken maar dat doe ik sowieso altijd al. Het scheelt zoveel gedoe met watjes en remover dat ik niet meer zonder kan, serieus waar was dit al mijn leven?





Let op! 

- Ben je allergisch voor Latex gebruik dit product dan niet! 

Ingrediƫnten:
Water, latex, ammonia.

Voorlopig verkoop ik Liquid Latex alleen in babyroze. Mocht er veel vraag naar zijn ga ik ook andere kleuren toevoegen aan mijn shop!

Liquid Latex kun je hier vinden en is in 2 maten verkrijgbaar.  Een flesje van 5 ml kost €4,00 en voor een full size flesje van 11 ml betaal je €6,00.

Zijn jullie benieuwd naar deze Liquid Latex? 

Liefs,

Suzanne 

1 opmerking: