vrijdag 26 juni 2015

Glitter gradient

Hey allemaal, 

In de Anniversary collectie die ik onlangs heb uitgebracht zitten naast felle neon kleurtjes ook hele mooie glitterlakken. Met twee van die lakken besloot ik een glitter gradient te maken, en zie hier het resultaat!

Voor deze gradient heb ik 'Imagine' en 'Excellence' gebruikt. Ik heb deze gradient gemaakt met een sponsje maar moet bekennen dat ik het schoonmaken wel lastig vond, de glitters zaten echt all over! 
Volgende keer plak ik het af met plakband of moet ik toch maar eens dat liquid latex aan gaan schaffen.. hmm iemand daar ervaring mee? 

Het resultaat vind ik wel echt heel leuk geworden, het glittert zo mooi in de zon en direct licht. Ik kan daar uren naar staren! 





Hebben jullie wel eens een glitter gradient gemaakt?

Liefs,

Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten