donderdag 14 mei 2015

NOTD: Nail art - Reverse stamping

Hey allemaal!

Vandaag heb ik een super leuke Nails of the day voor jullie! Ik ben weer eens aan de slag gegaan met mijn stempel spullen en heb deze Reverse stamping nail art gemaakt. 

Ik ben geen held met stempelen. Ik vind het resultaat altijd prachtig bij anderen maar zelf lukt het me bijna nooit om een patroontje recht op mijn nagels te krijgen. Om nog maar te zwijgen over het aantal keer dat ik moet stempelen voordat er überhaupt een mooie afdruk op mijn stempel zit.. 



Maar sinds een tijdje bezit ik wat stempelplaten van Moyou London. En een goede stempel. Moyou London heeft een prachtige collectie aan platen waar je de mooiste creaties mee kan maken. Nu krijg ik het in ieder geval voor elkaar om de afbeelding op mijn stempel te krijgen. Big yay! 

Voor deze nail art heb ik het mijzelf echter nog wat makkelijker gemaakt door de reverse stamping techniek te gebruiken. Met deze methode kleur je de afbeelding in wanneer deze nog op de stempel zit. Als deze droog is kun je de afbeelding er voorzichtig af halen en gebruiken als een soort decal of sticker. Easy! En zoals jullie weten, hou ik van makkelijk. Alleen vind ik het jammer dat ik nu best lang bezig ben, want elke keer moet het design drogen op de stempel. Je kunt de afbeeldingen van te voren maken maar ze worden er niet mooier op als je ze lang wilt bewaren. Hier moet ik dus nog even wat experimenteren... 




Hebben jullie ook wel eens deze manier van stempelen gebruikt? Of kunnen jullie je patroon wel recht stempelen? ;) 

Liefs,

Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten