maandag 4 mei 2015

Let it glitter! nagellak: Pretty Pastels

Hey allemaal!

Nu het weer lente is is het ook weer tijd voor lente kleurtjes op onze nagels! Na de twee neon pastel kleurtjes die ik maakte voor de Buzz Lightyear inspired collectie leek het me wel leuk om er nog wat pastel kleurtjes bij te maken. Inmiddels zijn het er 5 en wil ik ze graag aan jullie laten zien!
























Voor het gemak heb ik even alle pastel kleurtjes bij elkaar op de foto gezet. De lila kleur is 'Buzz Lightyear' en de licht groene kleur rechts is de kleur 'You saved our lives'. Deze waren dus al beschikbaar in mijn etsy shop. De drie nieuwe pastel kleurtjes zijn een mintgroene, een periwinkle blauwe en een perzik kleurtje. Met al deze crème kleurtjes stap ik wel een beetje uit mijn comfort zone wat betreft het maken van nagellakken aangezien ik toch voornamelijk glitterlakken maakte. Toch vind ik ze echt een leuke toevoeging naast de glitter nagellakken.

Pastel Peach



























'Pastel Peach' is een zacht perzik kleurtje, hij zal afhankelijk van je huidskleur kunnen vallen onder een nude nagellak. Dit is echt een favoriet van mij, vaak vind ik nude kleurtjes een beetje saai maar deze vind ik persoonlijk echt heel mooi. Hij is net wat pittiger dan een standaard neutrale lak en kan ook heel goed dienen als basis voor mooie nail arts!

Periwinkle



'Periwinkle' is een hemelsblauw/babyblauw lakje. De kleur heeft een tikje grijs in zich waardoor hij niet zo standaard lichtblauw is. Deze hemelsblauwe kleur heb ik de laatste tijd veel voorbij zien komen in de winkels kwa kleding, nu let ik zelf niet zo op trends maar nadat ik dit lakje net gemaakt had zag ik de kleur overal. Of misschien zag ik de kleur juist overal omdat ik het lakje net gemaakt had.. anyway, I like it!

Mint Crush




Tot mijn grote schok ontdekte ik dat ik nog geen goede foto's heb gemaakt van 'Mint crush', een pastel groene nagellak. Ik heb er laatst wel een leuke nail art mee gemaakt maar die houden jullie nog van mij tegoed ;) Mint Crush is een pastel groen, die meer naar groen neigt dan naar blauw. Het is niet echt een mint kleur, die hebben toch meer blauw in zich.

Al deze pastel kleurtjes dekken in 2 laagjes en hebben van zich zelf een mooie glans. Deze lakken zijn vanaf nu te koop in mijn etsy shop en kosten €8 per stuk.

Hebben jullie in de lente ook altijd zo'n zin in pastel kleurtjes?

Liefs,

Suzanne


2 opmerkingen:

  1. Ik hou van pastel, hele jaar door! Je hebt echt een prachtige pastel collectie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! Ik ben ook erg onder de indruk dat het maar twee laagjes zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen