vrijdag 17 april 2015

Buzz Lightyear inspired collectie deel 2

Hey allemaal,

nadat ik jullie eerder deze week de eerste drie nagellakken heb laten zien is het nu tijd voor de resterende drie uit de Buzz Lightyear inspired collectie!

De drie nagellakken die ik jullie vandaag laat zien

-'You saved our lives'  een neon pastel groen
-'Eternally Grateful' een glitter nagellak met goud en paars
-'Space Ranger' een multichrome flakie nagellak


















'You saved our lives'

Naast de lila neon pastel heb ik nog een creme kleur toegevoegd aan de collectie. Een hele lichte neon pastel groen. Hiervoor heb ik een neon groen pigment gebruikt om de zachte pastel toch wat pit te geven. Deze nagellak heb ik gedoopt tot 'You saved our lives' vanwege de groene kleur. Als je de film Toy Story een beetje kent ben je vast wel bekend met de kleine groene aliens die 'gered' worden door Buzz. Naast 'You saved our lives' heb ik dan ook een bijpassende glitter nagellak gemaakt met de resterende woorden van de quote: 'Eternally grateful'. Die laat ik zo zien, maar eerst pastel groen!




'Eternally Grateful'

Dan 'Eternally Grateful', dit is een glitter nagellak met matte paarse glitters, holografische gouden glitters en micro gouden flakies. Door de micro flakies schittert deze lak echt geweldig in de zon en fel licht. Ik vind deze zelf vooral heel mooi over lichte kleurtjes. 





'Space Ranger'

I saved the best for last, 'Space Ranger' is een multi chrome flakie nagellak. Het is een transparante basis vol met multi chrome flakies die in elk licht een andere kleur laten zien. De flakies komen het mooist tot hun recht over een donkere lak, of als je ze dekkend aanbrengt. Prepare for a loooot of pictures!







Dat waren ze dan, alle 6 nagellakken! Alle lakken van de Buzz Lightyear inspired collectie zijn te koop in mijn etsy shop! 

Full size nagellakken kosten €8,00 en mini's kosten €5,00 exclusief verzendkosten. Wil je meer foto's zien en op de hoogte blijven van alle nieuwtjes? Volg me dan op Facebook en instagram! (@letitglitter_suzanne)

Wat is jouw favoriete lak uit deze collectie? Laat het me weten in een reactie!

Liefs,

Suzanne

4 opmerkingen:

  1. Deze collectie is zo mooi en gevarieerd! Geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je prachtige dingen steeds. Echt zo mijn smaak! Zou je hele collectie steeds wel willen kopen. Kon het maar!

    BeantwoordenVerwijderen