vrijdag 8 november 2013

Wintercollectie deel 1: Winter

Hey allemaal,

Zoals beloofd zal ik vandaag de nagellakken uit de wintercollectie Winter Wonderland uitgebreid aan jullie laten zien!

 De collectie bestaat uit tien nagellakken opgedeeld in twee delen, de collectie Winter bestaat uit vijf nagellakken die perfect aansluiten bij de kerstdagen en de collectie Wonderland! bestaat uit vijf spannende combinaties die net even anders zijn. Zo is de winter collectie niet alleen voor de kerst geschikt maar ook voor de rest van het jaar. Samen vormen deze tien nagellakken de Winter Wonderland! collectie.

Vandaag laat ik deel 1 aan jullie zien: de mini collectie genaamd 'Winter.' Deze nagellakken zijn perfect voor de kerstdagen, kijken jullie mee naar de foto's?

























De reden dat ik twee delen heb gecreëerd in de collectie is dat ik graag 'traditionele' kerstlakken wilde
maken, maar ook een beetje los wilde gaan met speelse combinaties. Op deze manier horen alle nagellakken in de collectie bij elkaar, maar is er een duidelijk onderscheid. De collectie 'Winter' bestaat uit 4 glitter topcoats en 1 nagellak met een witte jelly-basis.

Laten we maar van links naar rechts beginnen! De eerste nagellak die ik jullie van dichtbij ga laten zien is 'Let it snow'. Tijdens het 'glitter shoppen' viel mijn oog op onwijs schattige glitters in de vorm van sneeuwvlokjes. Je begrijpt, die moest ik hebben. Die kunnen gewoon niet ontbreken in een winter collectie. Samen met deze sneeuwvlokjes bevat deze topper ook ieniemini kleine witte matte glitters, mintgroene glitters en glinsterende doorzichtige glitters.






De tweede nagellak die ik jullie laat zien heet 'Christmas Eve'. Een echte kerstnagellak. Perfect voor onder de kerstboom of tijdens het kerstdiner! In deze topcoat zitten groene en gouden glitters met hele leuke witte sterretjes!






Jingle Bells is toch wel een beetje een speciale nagellak. Dit is namelijk de eerste nagellak van Let it glitter! met een gekleurde basis! Jingle Bells heeft een witte jelly basis die in 2 tot 3 laagjes perfect dekt. In deze basis zitten rode en groen glinsterende glitters met matte rode ronde glitters. Bij elkaar is dit een speelse combinatie die echt heel erg leuk is.




'Santa baby, hurry down the chimney tonight'. Dit liedje blijft werkelijk heel de dag in je hoofd hangen wanneer je deze nagellak gebruikt. Ik vind het persoonlijk een van de leukste kerst liedjes en heb deze dan ook als inspiratie gebruikt voor deze combinatie. Mysterieus en verleidelijk, in dit flesje zitten heel veel verschillende tinten rode glitter, samen met zwarte glitters en zwarte hartjes! Deze nagellak is moeilijk vast te leggen op foto, reden meer om deze in het echt te bewonderen ;) 



And last but not least, 'Gingerbread man'. Deze vind ik ook zo leuk, vol met bronzen en gouden glitters is dit echt een glitterbom. Deze straalt je tegemoet! Ik heb hem aangebracht over een taupe kleur, maar bedenk eens hoe mooi deze zal staan over een zwarte of rode basis!





Zo, dat waren ze allemaal! Het waren heel wat foto's maar nu heb je ze allemaal mooi van dichtbij kunnen zien. 

De Winter Wonderland collectie is te koop in mijn webshop op Etsy en de nagellakken kosten €7 per stuk. 

Ook kun je 21 en 22 december gezellig naar de Swan Market komen in Rotterdam om daar de nagellakken live te kunnen bewonderen en aanschaffen. De locatie van de Swan Market is nu nog onbekend maar dit zal een overdekte locatie zijn (gelukkig). 

En nu is het woord aan jullie! Wat vinden jullie van deze vijf nagellakken? 

Liefs,
Suzanne 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben normaal niet zo'n fan van grote glitter, maar Santa baby, hurry down the chimney tonight is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW deze nagelak heb ik nog nooit gezien SUPER GAAF maar als je wil dat ze verkocht worden mag de prijs heel wat lager iets van 3euro of zo want 7 is te veel voor een potje nagelak dat was het ik wens je nog veel suxes dag

    BeantwoordenVerwijderen