woensdag 4 september 2013

Let it glitter! Neon matteness

Hey allemaal!

Afgelopen weekend stond ik samen met Kellbeads op het festival Westerpop! Samen hebben we er een hele gezellige dag van gemaakt en onze producten aan de festivalgangers verkocht. Een van mijn nieuwste nagellakken was vrij populair en daarom wil ik jullie nu ook kennis laten maken met dit nieuwe schatje! Mag ik jullie voorstellen aan de jongste telg van de Let it glitter! familie: 'Neon Matteness!'

Neon matteness is een combinatie die ik al heel lang wilde maken, maar ik had er steeds net niet de perfecte glitters voor. Nu wel en tadaaaa! Ik ben er heel enthousiast over. Neon en mat. Dat zijn de glitters die hier in zitten. Wat wil een mens nog meer? Van ieniemienie kleine neon gele glitters tot de  grotere knalroze hexogram glitters en alles daar tussen in. Ben je gek op kleur en kan het jou niet fel genoeg zijn? Blijf dan vooral kijken want ik heb heel wat foto's voor jullie. 


Ziet dat er niet geweldig uit zo in het flesje? Hier wordt je toch instant happy van? Neon matteness was dan ook niet moeilijk te fotograferen!









Neon Matteness is een glitterlak die je dag weer goedmaakt, een feestje in flesje! Heel leuk over lichte kleuren zoals ik hier boven heb gebruikt, maar over zwart knalt deze combinatie helemaal van je nagels af! 

Ben je net als ik gek op neon kleuren? Neem dan eens een kijkje in mijn webshop. Neon matteness is te koop in mijn Etsy webshop en in mijn webwinkel voor de prijs van €7,-

Liefs,

Suzanne




3 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik heb net je blog ontdekt door veracamilla.nl ! Wat ontzettend leuk dat je dit doet! Alle nagellakjes zien er super leuk uit! Ik hoop dat je heel bekend wordt en wereldwijd kan verkopen ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen