dinsdag 20 augustus 2013

NOTD: Neon gradient

Hey allemaal!

Vandaag heb ik een lekkere felle nail-art voor jullie! Een tijdje terug kwam Essie met de Neon collectie. Daarin zaten vijf prachtige felle neon tinten die ik het liefste allemaal tegelijk in mijn mandje had gegooid. Toch hield ik me in en kocht ik slechts twee kleuren uit de collectie. Twee kleuren die ik ontzettend mooi vind en nu dus met jullie wil delen door middel van deze nails of the day. Kijken jullie mee naar mijn Neon gradient nail-art?





Kijk dat noem ik nou echte neon kleuren. Ik heb uit de collectie de roze kleur genaamd 'Bottle service' en de paarse kleur 'Dj play that song'. Essie lakjes vind ik altijd erg fijn van structuur omdat ze zo lekker dun zijn. Het kwastje is ook wat dun, persoonlijk hou ik van wat dikkere kwastjes maar ik stoor me er niet aan.


























De gradient nail-art heb ik gemaakt met behulp van een sponsje. Wil je stap voor stap zien hoe je dat doet? Kijk dan eens in dit artikel. Na het 'sponzen' is het wel even een kliederboel en moet je met remover aan de slag om je vingers schoon te maken, maar met zo'n leuk resultaat heb ik dat er voor over!




Mijn lieve (b)engeltje kwam ook even model spelen voor dit artikel! Ze is altijd zo nieuwsgierig en wil overal bij zijn hihi.

Simpele nail-arts die er uitzien alsof je zo de salon uitgelopen bent kan ik het meest waarderen, ik kan dan ook geen genoeg krijgen van de gradiƫnt nail-art, en zeker met deze Essie lakjes. De Essie nagellakken zijn voor een tientje verkrijgbaar bij Etos en online kun je ze vaak nog wel wat goedkoper vinden.

Wat vinden jullie van deze twee felle neon kleuren?

Liefs,

Suzanne

2 opmerkingen: