dinsdag 27 augustus 2013

Let it glitter! nagellak collectie: Pink & Teal

Hey allemaal,

Vandaag wil ik jullie iets heel leuks laten zien, namelijk de nieuwste collectie en toevoeging aan mijn nagellak lijn! Ik wilde heel graag mijn twee favoriete kleuren met elkaar combineren en stond dan ook te springen van enthousiasme toen ik de glitters binnen kreeg. Deze collectie bestaat uit drie nagellakken en bevat matte maar ook glimmende glitters. Kijken jullie mee naar mijn hele leuke!! Pink & Teal collectie? 

























In deze collectie vind je dus drie nagellakken die de kleuren roze en teal in zich hebben. Het is geen grote collectie maar dat maakt het ook wel lekker overzichtelijk. Zoals ik al eerder zei was ik geïnspireerd door mijn favoriete kleuren, wat ook toevallig (wink wink) de kleuren van Let it glitter! zijn. Het is geen traditionele herfstcollectie met donkere kleuren, en dat wilde ik ook helemaal niet. We zijn wat mij betreft nog helemaal niet toe aan donker en koud brrrr, een beetje kleur mag er van mij best nog wel in.


























De eerste die ik jullie van dichtbij ga laten zien is 'Pink Rebel', deze lak bestaat uit matte neon roze en zwarte glitters. Ik wilde een contrasterende combinatie maken met deze geweldige felle roze neon glitters en besloot ze met zwart te mixen. Ik vind deze persoonlijk heel erg leuk over een licht roze kleurtje, maar deze kan natuurlijk heel goed over allerlei kleuren!













De tweede die ik jullie laat zien is de lak genaamd 'From dusk Teal dawn'. Deze nagellak bevat gouden, mat zwarte en teal kleurige glitters. De eerste gouden zonnestralen op groene bomen na een donkere herfst nacht.  En dat allemaal in 1 flesje. Een bijzondere mix van kleuren die heel mooi past bij deze herfst. Ben je gek op teal en gek op glans? Dan is deze combinatie echt heel erg leuk. 





















En als laatste, de kleuren van Let it glitter! Teal, wit en roze gecombineerd met elkaar. In deze lak vind je alles terug waar Let it glitter! voor staat; vrolijk en fel, uitdagend, kleurrijk en stijlvol. Deze nagellak staat geweldig over lichte pastel kleuren, een combinatie die niet voor niks 'Oh Wow'! heet. Hier ben ik helemaal verliefd op, ik kan mijn ogen niet van het flesje afhouden. 




Mijn baby's! <3
En dat waren ze! De 'Pink & Teal collectie is vanaf nu te koop via mijn Etsy shop of via mijn webwinkel. De verkoopprijs ligt net als bij de andere lakken op €7,-

Ik hoor heel graag wat jullie van deze collectie vinden en hoop jullie snel terug te zien in mijn shop!

Liefs, 
Suzanne 





1 opmerking:

  1. Wauw dat lijkt me heerlijk om eigen lakken te maken!!
    De collectie ziet er mooi uit, glitters!!
    Waar bestel jij je glitters?
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen