maandag 29 juli 2013

Nails Of The Day: Tropical

Hey allemaal!

Aangezien het nog steeds tropisch warm is hier in Nederland, dacht ik dat wel leuk zou zijn als ik ook een tropische lak laat zien. Vandaag laat ik jullie voor de verandering eens een glitter lak zien uit mijn eigen nagellak lijn! Deze lak heet Tropical en komt uit de zomer collectie 'Color Please' van Let it glitter! Wil je meer lezen over mijn nagellak lijn, klik dan hier. Kijken jullie mee naar mijn tropische nails of the day?

























Als basislak heb ik een witte nagellak gebruikt van Hema. Hier heb ik de lak Tropical overheen aangebracht in 1 laagje. Een goede topcoat er overheen, en klaar is mijn zomerse manicure. Ik neig niet vaak naar deze kleuren glitters maar dit is toch wel een favoriet van mij geworden. Instant zomer in een flesje!































Ik word echt heel vrolijk van deze combinatie! Wil je net als ik genieten van een extra beetje zomer op je nagels? Kijk dan in mijn Etsy shop of in mijn webwinkel!

Liefs,
Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten