maandag 24 juni 2013

Nails Of The Day: Purple glitter

Hey allemaal!

Na mijn eerste gradiënt nail-art gemaakt te hebben kreeg ik de smaak flink te pakken. Wat een snelle en  leuke manier om mooie nagels te creëren! Daarom heb ik voor jullie nog een gradiënt om te laten zien.
Na de mint groen/blauwe versie van eerder heb ik nu een paarse variant gemaakt. Kijk je mee naar mijn Paarse glitter manicure?


















Deze nail-art heb ik gemaakt met de spons techniek. Eerst de nagels wit gelakt, daarna met een sponsje de paarse gradient gemaakt. Als laatste heb ik een glitterlak aangebracht van MUA. Deze lak zit vol met paarse en blauwe glitters en lijkt heel erg op de lak Polka.com uit de OPI Eurocentrale collectie van dit voorjaar.





















Ik voorzie nog veel meer gradient manicures voor mij in de toekomst want dit is echt iets voor mij, snel en mooi, zo zie ik het graag! :)

Liefs,

Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten