dinsdag 14 mei 2013

Nails of the day: Dots

Hey allemaal!

Vandaag weer een Nails of the day,  ik heb mijn twee favoriete kleuren erbij gepakt: koraal en mintgroen. Ik had ze nog niet eerder samen gebruikt maar de combinatie vind ik erg leuk!








































Voor deze creatie heb ik alleen maar nagellak van Hema gebruikt. Tegenwoordig hebben ze steeds meer leuke kleurtjes en ook lekker betaalbaar. Na het aanbrengen van een goede basecoat heb ik de witte lak van Hema op mijn nagels gelakt. Hierna heb ik de glitter topcoat gebruikt (die kan natuurlijk niet ontbreken) en met de koraal en mint kleur stippen gemaakt met een dotting tool. Als laatste heb ik een goede topcoat gebruikt, maar eerst heb ik de stippen goed laten drogen zodat de topcoat ze niet uitvaagt. 








Liefs,

Suzanne

3 opmerkingen: