dinsdag 26 maart 2013

Roze, roze, roze!


Hey allemaal!

De zon die zich vandaag ein-de-lijk! weer eens liet zien, inspireerde mij voor deze glitterende manicure. Want in de zon zijn glitters het allermooist. Vandaag laat ik jullie zien hoe je deze creatie maakt. Supermakkelijk en lekker snel. 



En dit is wat je nodig hebt, glitters, glitters en nog eens glitters. Je kan zelf bepalen welke je gebruikt en in welke vormen je ze mooi vind, ook glitternagellakken zijn uiteraard prima om hiervoor te gebruiken. Ik heb er voor gekozen om alles roze te houden maar je kunt natuurlijk ook juist een contrasterende kleur kiezen. 



Als eerste lak je je nagels in de gewenste basiskleur, natuurlijk met een goede basecoat eronder. Ik heb de kleur Wicked style van China Glaze gebruikt. Hierna heb ik een glitternagellak aangebracht tot op ongeveer de helft van mijn nagels. Hiervoor heb ik de roze Models Own glitterlak gebruikt uit de Mirrorball Collectie. 



En dan krijg je dus dit resultaat:



Hierna heb ik er naar eigen inzicht nog wat losse glitters overheen gestrooid tot dat ik tevreden was. Een goede topcoat eroverheen en je bent klaar! 



Lekker vrolijk, snel en super simpel. Enjoy!

Liefs,

Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten